субота, 5. новембар 2011.

The Bony King of Nowhere - Eleonore (2011)


Belgiju sam poželeo da obiđem posle odličnog frik trilera "In Bruges" i verovatno će se to moje putešestvije jednog dana ostvariti. Atmosfera u tom filmu mi je bila potpuno neverovatna, tako da sam vraški poželeo da osetim tu dosadu evropske svakodnevnice u jednoj sređenoj zemlji (barem dok još uvek postoji). Obaška što sam do juče mislio da osim žena, zanimljive arhitekture, piva i čokolade tamo nema ničega što bi me moglo uzbuditi. O muzici nisam razmišljao, ali me je prijatno iznenadilo saznanje da je ploča, koju sam u tom trenutku preslušavao, potekla od kantautora sa tog geografskog podneblja.

Iza imena The Bony King of Nowhere stoji Bram Vanparys, dvadesetčetvorogodišnji mladić iz Belgije, koji je ove godine snimio jednu od najlepših ploča, bar što se mene tiče. U pitanju je album "Eleonore" koji je na evropsku (britansku) nu-folk scenu izveo dečka iz belgijskog komšiluka. Još jedan singer songwriter koji se sa jedne strane drži tradicije britanskog i američkog folka, dok sa druge strane ne krije da su najveći uticaj na njega izvršili Radiohead i Fleet Foxes. Album krasi devet nežnih i melanholičnih pesama u kojima mladi Bony King melodramski preispituje svoja osećanja o različitim životnim temama. Svaka pesma je sastavljena od preciznih harmonija sa sanjalačkim vokalom koji će veoma brzo publika početi da poštuje kao što poštuje Bon Ivera ili Rufusa Wainwrighta.

2 коментара:

  1. belgiju sam presla u... dva sata :) misticna, dosadna i maglovita atmosfera iz filma in Bruges je ipak samo filmska. ono sto je zadivljujuce je potpuno otudjenje, cinjenica da, na minijaturnim kucicama, niko nema zavjese jer misli da niko i ne prolazi uvece ulicom, horizont je ravan do u beskonacnost i u neka doba osjetis da prosto moras dobiti frakturu ociju :) autoputevi su potpuno osvetljeni kao centar grada (thank you, nuclear energy!), a od cokolade su mnogo bolji tzv. fritur kiosci i restorancici sa svim mogucm przenim stvarima :) sve u svemu, odes samo da bi se pozelio vratiti u sopstveni haos juga/istoka gdje se prosto receno - zivi intenzivnije.

    simpa je bram. jedan je rufus. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro došla Fantastichna!:)

    Pretpostavljam da je u belgiji baš tako kako si opisala.

    S obzirom da voliš i Rufusa uvek ćeš biti rado viđen gost u ovoj maloj sajber kafani.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши