среда, 25. фебруар 2009.

SUPERSUCKERS


The Supersuckers are an American rock band. They are the self-proclaimed "Greatest Rock 'n' Roll Band in the World." Following the relative success of their 1997 foray into country music with the release of Must've Been High, they have also been known to play country shows under various names, including, of course, The Supersuckers.

As of April 2005, the members are Eddie Spaghetti on bass and lead vocals along with Rontrose Heathman and Dan "Thunder" Bolton on guitars. Drummer and original member Dancing Eagle recently parted ways with the band while guitarist Dan "Thunder" Bolton is back after taking a long needed break from the road. Dusty Watson from Agent Orange was handling drums until March 2006. On June 16, 2006 The Supersuckers announced the addition of Scott Churilla as their new fulltime drummer.



Ok...u početku beše Rokenrol...Lenkin tata i ja smo prošle noći pohodili Akademiju. "Nisu očistili pod još od devedeset treće", reče mi Lenkin tata, "tada sam poslednji put bio ovde". Ja sam bio bolji...prošlo je pet godina od moje poslednje posete svetom hramu iz osamdesetih. Bilo je krajnje vreme. The Supesuckers!!Greatest Rock 'n' Roll Band in the World! Gledali smo ih pre dve godine u SKC-u ali su sinoć odvalili. Bazični gitarski rokenrol ukorenjen u tradiciju kantrija, bluza i panka. Nema sumnje da su na Edi Špagetija i ekipu uticaj imali, koliko ZZ Top i AC/DC, toliko Johnny Cash i Motorhead. Plus dugogodišnje iskustvo vezano za zajedničke turneje sa GRUNGE bendovima.

Volim male koncerte koji imaju intimnu atmosferu. Ovo je bio baš takav koncert. Srce im je ostalo na stejdžu.

Slušajte nepoznate bendove koji bi trebalo da budu poznati. To je prava stvar!

1 коментар:

  1. Citam tvoje pocetke na blogu... i sećam se kao juce kad ih je Brakus najavio preko radija, tuson, arizona, ultrapoznati bend... a ja sam se smejala jer nisam mnogo znala o njima... i nisam otisla da ih slusam. Eto, bas mi drago da cujem kako je bilo.

    ОдговориИзбриши